П`ятниця, 03.05.2024, 11:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Микитичівська гімназія Устилузької міської ради Волинсько...

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Річний звіт про діяльність закладу освіти

 

У 2020-2021 навчальному році робота закладу була спрямо­вана на виконання  Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства»,  Концепції Нової української школи, реалізацію нового Державного стандарту початкової, базової загальної середньої освіти, Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2016-2020 роки, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року "Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація", шкільної програми підтримки і розвитку обдарованих дітей «Надія Волині», річного плану роботи школи. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Ста­туту. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

1. Стан і розвиток шкільної мережі

Відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів» педагогічним колективом закладу  проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На поча­ток  2020 – 2021 навчального року в школі було відкрито 6 класів, із них 1-3-х – 3 класи, 5-9-х – 3 класи. Мова навчання — українська. Станом на 01.09.2020 року кількість учнів становила 53 особи. Середня наповнюваність учнів у кла­сах в минулому році   складала 5,8 особи. Протягом року зі школи  вибув 1 учень, випущено із 9-го кла­су – 8 учнів, на кінець року  кількість учнів становила 52. Адміністрація разом з педагогічним колективом і батьками зробила все можливе для покращення стану шкільних приміщень і шкільного подвір’я для збереження шкільного контингенту.

У 2020-2021 навчальному році в закладі за індивідуальною формою навчалися: 4 клас – 3 учні, 5 клас – 4 учні, 8 клас – 3 учні.

Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами за загальноосвітньою програмою для всіх  учнів. Розклад занять був погоджений з батьками і затверджений директором школи. До проведення індивідуальних занять залучалися вчителі з відповідною педагогічною освітою, їх склад було затверджено наказом директора  школи. Кількість годин для організації навчання визначалася відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Класні керівники підтримували тісний зв’язок з батьками.

2. Виконання ст. 53 Конституції України, ст. 4 Закону України «Про   освіту», ст. 2,ст.6 Закону України «Про повну  загальну середню освіту».

 

    На виконання статей  3,4 Закону України «Про освіту», статей 6,7 Закону України «Про повну загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку об­ліку дітей  шкільного віку», наказу Держкомстату Укра­їни від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77-РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку, які проживають у селах Коритриця, Новини, Микитичі.

Усі випускники 9-го класу 2020 -2021 навчального року працевлаштовані, про що свідчать результати наведених нижче таблиць:

 

Клас

Випу­щено

с. Стенжаричі, ЗЗСО

м. Володимир-Волинський, педколедж

м. Володимир-Волинський, ВПТУ

м. Луцьк, коледж харчових технологій

9

 

8 –  100%

4 – 50%

1 – 12,5%

2 – 25%

1 – 12,5%

 

3. Виконання ст. 10 Конституції України ,ст.7 Закону України « Про освіту», ст. 5 Закону України «Про повну загальну середню освіту».

Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в закладі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Навчально-виховний процес здійснюється укра­їнською мовою в усіх класах. Протягом року проводилася роз’яснювальна робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Документація закладу ведеться українською мовою. У кожному кабінеті оформлені куточки дер­жавної символіки. Усі виховні заходи проводяться українською мовою. З   метою формування у школярів сталої зацікавленості українською мовою та літературою; підвищення кваліфікації вчителів української мови, літератури   учні закладу беруть участь у шкільному та районному етапах  Міжнародного конкурсу  імені Петра Яцика, у  Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської  молоді  імені Тараса Шевченка, у І етапі олімпіади з української мови. У листопаді в школі проведений Тиждень Української мови, диктант національної єдності, приурочений до Дня української писемності та мови. З метою гідного відзначення річниці з дня народження великого поета і мислителя, підтримки заходів із вивчення і популяризації спадщини Великого Кобзаря були проведені Шевченківські свята.

4. Кадрове забезпечення.

У 2020-2021 навчальному році в школі працювало 12 педагогічних працівників, у тому числі  директор, заступник директора навчально-виховної роботи, два вихователя ГПД, педагог-організатор. 83,3 % від загальної кількості педпрацівників мають вищу освіту на рівні спеціаліста, магістра,  2 педпрацівники – середню спеціальну, що становить 16,7% від загальної кількості. Педагогічні працівники мають:

а)      кваліфікаційні категорії: «спеціаліст вищої категорії» - 4 особи; «спеціаліст       І категорії» - 3 особи; «спеціаліст II категорії» -         3 особи; «спеціаліст» – 3 особи;

б)       педагогічні звання мають:«старший учитель» – 1 особа.

Якісний склад педагогічних працівників на кінець навчального року.

 

Педагогічне звання, кваліфікація

Кількість

%

 

Старший учитель

1

8,3

Вчитель-методист

-

-

Вища категорія

4

33,3

І категорія

3

25

II категорія

3

25

Спеціаліст

3

16,7

Вищій тарифний розряд

-

-

 

 

За навчальний рік звільнень педагогічних працівників не було

 

5.  Реалізація програми «Обдаровані діти. Надія Волині».

 

 Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність дирекції школи та педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк   «Надія Волині».

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів. Робота направлена на виконання Указу Президента України №927/2010 від 30.09.2010 р. «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді». Програмою передбачено розвиток творчих здібностей школярів, формування інтелектуальної еліти в закладі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.

 Класоводи   проводять дослідження рівня готовнос­ті до навчання учнів 1-х класів, адаптації до навчання в основній школі учнів 5-х класів; рівня сформованості знань і вмінь учнів. Зібрано нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями.

У 2020-2021 навчальному році, учні, які завершували здобуття початкової (4-ті класи) та базової загальної середньої (9-ті класи) освіти, були звільнені від проходження державної підсумкової атестації . Відповідний наказ МОН від 03.03.2021 №273 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.03.2021 за №338/35960. Рішення ухвалено у зв’язку з установленням для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України режиму надзвичайної ситуації відповідно до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів від 25 березня 2020 року №338-р "Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації".

7. Результати навчального року

       У 2020/2021 навчальному році зусилля педагогічного колективу закладу були спрямовані на забезпечення рівного доступу здобувачів до якісної освіти, удосконалення рівня освітнього процесу та якості освітньої діяльності, їх особистісно зорієнтованої спрямованості, всебічний розвиток особистості, талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей школярів, формування у них цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, стимулювання мотивації навчання, підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Завдання, визначені на початок навчального року, успішно реалізувались в різних напрямках. Моніторинг рівня освіти учнів та методична робота з педагогічними кадрами демонструють певну позитивну динаміку. Це свідчить про ефективність роботи педагогічного колективу у творчій співпраці з батьківською громадськістю та соціально-гуманітарним відділом Устилузької міської ради. Педагогічний колектив закладу здійснював  освітній процес з 01.09.2020 і до кінця навчального року. З 18.01.2021 по 22.01.2021  відповідно до розпорядження Устилузького міського голови школа працювала у дистанційному режимі.

 

Загальний рейтинг закладу.

 

За підсумками 2020-2021 н. р. Із 53 учні 1-9 класів:

  •  20 учнів 1-3-х класів вербально оцінені;
  •  33 учні переведено до наступного класу;
  •  8 учнів здобули базову  середню освіту;
  • 4 учні нагороджено Похвальними листами «За високі до­сягнення в навчанні»;

 

8.  Контрольно-аналітична діяльність

 

Управління закладом здійснювалося в межах повноважень, визначених нормативно – правовими документами, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи.

У 2020-2021 н. р. адміністрацією закладу проведено:

1.  Перевірено стан викладання:математики,  зарубіжної літератури, біології, фізичної культури та основ здоров’я у 5-9 класах. Видано відповідні накази.

2. Перевірено рівень вихованості та навченості учнів 9-го кла­су, наступність у навчанні учнів 5-х класів, адаптації шести­річних дітей до навчання в школі, персональний контроль учителів,  які атестуються;

3.   Здійснено вивчення, виконання програм, Указів Президента, Законів України:

 

- Закону України «Про освіту»;

- Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

- концепцію Нової української школи - основні засади реформування шкільної освіти;

- наказ Міністерства освіти і науки від 30.03.2021 №273 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів,які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2020-2021 навчальному році»;

- лист Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 №1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину»;

Щомісяця контролювалося ведення класних журналів, журналів індивідуальних занять та журналів ГПД, відвідування закладу учнями. Перевірялися питання виконання навчальних програм, ведення зошитів, особових справ. Здійснювався моніторинг якості знань з базових дисциплін, результатів  ДПА. За підсумками перевірок підготовлені довідки, накази, які заслухані на засіданнях педагогічної ради, засіданнях методично­го об’єднання вчителів-предметників, на нарадах при директорі.

 

В новому навчальному році необхідно більш уваги приділяти:

- на шляху до Нової української школи визначити пріоритетним - принцип дитиноцентризму; 

- упровадження в педагогічну практику новітніх досягнень психолого-педагогічної науки;

- перехід у навчально-виховному процесі від авторитарного до гуманного ставлення до особистості, довіра до неї, прийняття її особистісних цілей та запитів;

- психологічний супровід педагогічних інновацій;

- стимулювання самоосвіти та творчого пошуку вчителів;

- виявлення, допомога, підтримка й розвиток обдарованих дітей, створення умов для реалізації їх інтелектуального та творчого потенціалу;

- прогнозуванню проміжних і кінцевих результатів педагогічного і учнівського колективів.

 

Особливим викликом 2021-2022 навчального року залишається проблема якісного надання освітніх послуг в умовах невпинного загострення епідемічної ситуації а країні

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright mktosvita.at.ua © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz